2003: Nagroda Stowarzyszenia Duńskich Fizjoterapeutów za unikatowe i innowacyjne badania o natychmiastowym znaczeniu klinicznym.

19.11.2003  źródło: TV2 Fyn

2005: Najlepsza prezentacja naukowa na konferencji European Spine w Barcelonie

Występowanie zmian typu Modic a związek z przepukliną odcinka lędźwiowego. Prawdopodobna nowa patogeneza bólów krzyża.

2004: „Columnaprisen” od Duńskiego Towarzystwa Medycyny Mięśniowo-Szkieletowej

Nagroda za kompleksowe badania kliniczne u kobiet z bólem miednicy związanym z ciążą i okresem poporodowym oraz za wdrożenie tej nowej wiedzy we wszystkich grupach pracowników służby zdrowia.

Nagroda przyznawana jest duńskiemu lekarzowi, który wykonał ważną pracę naukową w dziedzinie medycyny mięśniowo-szkieletowej, w tym badań kręgosłupa i powiązanych tematach.

2017: Deutscher Schmerzpreis

Nagroda przyznana przez Niemieckie Towarzystwo Medycyny Bólu (DGS) za wykazanie, iż istnieje trzecia, nowa przyczyna bólu pleców spowodowana infekcją bakteryjną, zamiast wcześniejszego przekonania, że ból pleców był spowodowany problemami mechanicznymi w tkance albo, że ból pleców był psychosomatyczny.

Dr Hanne Albert jest także asystentem redaktora European Spine Journal.

Nagroda przyznana przez Niemieckie Towarzystwo Medycyny Bólu (DGS) za wykazanie, iż istnieje trzecia, nowa przyczyna bólu pleców spowodowana infekcją bakteryjną, zamiast wcześniejszego przekonania, że ból pleców był spowodowany problemami mechanicznymi w tkance albo że ból pleców był psychosomatyczny. Praca naukowa Dr Hanne Albert w zakresie diagnostyki bólu obręczy miednicy, zaowocowała zaproszeniem do bycia częścią grupy, która napisała europejskie wytyczne dotyczące diagnostyki i leczenia bólu obręczy miednicy, opublikowane w 2008 roku. Dr Hanne Albert jest także asystentem redaktora European Spine Journal.