Hamilton Laser to innowacyjna spółka z Danii, która opracowała jedyny na świecie laser nisko energetyczny o parametrach, które pozwalają dotrzeć do głębokich tkanek z niespotykaną dotychczas siłą.

Gdyby nie badania naukowe, można by powiedzieć że dzieją się cuda. Jednak doświadczenie i relacje pacjentów z ostatnich 10 lat pokazują jak bardzo, innowacyjne podejście do leczenia bólu kręgosłupa miało wpływ na rozwój i zastosowanie lasera nisko energetycznego także w innych chorobach.

Jesteśmy dumni z tego, że możemy pomagać pacjentom w ich chorobie i cierpieniu. Nie ma lepszej motywacji do pracy niż wdzięczni i szczęśliwi pacjenci. Wiedza i upór profesor Hanne Albert z Modicklinikken w Danii, udowadnia że warto wierzyć nauce i w zdrowy rozsądek. Dzięki wieloletnim badaniom prowadzonym przez profesor Albert możemy dziś pomagać wielu pacjentom w różnych obszarach medycznych.

Terapia laserowa przy wykorzystaniu naszego urządzenia ma wiele zastosowań i bardzo dobrze sprawdza się w obszarze narządów ruchu w przypadku stanów zapalnych, obrzęków, złamań i pęknięć kości, uszkodzeniu stawów oraz odbudowy tkanki mięśniowej. Laser, który pierwotnie został zaprojektowany do leczenia zmian typu Modic okazał się niezastąpiony w leczeniu innych chorób w tym wielu o podłożu autoimmunologicznym takie jak RZS lub ChZS oraz w stwardnieniu remitująco – nawracającym. Badania wskazują także na możliwości leczenia stanów zapalnych jelita oraz ostrym zapaleniu płuc o podłożu COVID-19. Zobacz więcej
Choroba zwyrodnieniowa stawu kolanowego

okostnej
zęba